آسیب فیزیکی ناشی از نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : Andy

آسیب فیزیکی ناشی از نفریت لوپوس

هنگامی که یک نفر لوپوس است بدان معنی است که با سیستم ایمنی بدن او اشتباه است و سپس بدن او عوامل فزاینده ای پیچیده و التهابی را افزایش می دهد. این زباله ها باید از طریق خون کلیه تخلیه شود، که کار کلیه را بیش از حد بار می آورد و باعث ایجاد نفریت و آسیب بیشتر به سایر اعضای بدن می شود.
درد مفصلی: بیش از 90٪ بیماران دارای درد مشترک هستند و هر بیماری ممکن است رخ دهد. بعضی از آرترالژی ها چندین سال قبل از شروع بیماری ظاهر شده اند. برخی از بافت نرم در اطراف مفاصل متورم، ملایم و افسوس است که نشانگر آرتریت حاد است. مناطقی که مشغول به فعالیت هستند، با کمربندهای پروگزیمال، مفاصل متاکاروفالنژالی، مچ دست، آرنج، زانو، انگشتان پا، و غیره، اغلب با تقارن شایع هستند. برخی از بیماران سفتی صبحگاهی دارند. بعضی از بیماران مدت زمان طولانی مفاصل را دارند و بعضی از بیماران تنها زمان کوتاهی، حتی درد مفاصل متناوب دارند.
اکثر فیلم های X تغییرات استخوانی و ناهنجاری ها را نمی بینند. استفاده طولانی مدت از گلوکوکورتیکوئید ها برای بیش از 5 سال، حدود 5٪ از بیماران ممکن است نکروز آسپتیک نکته استخوان داشته باشد.
کاهش سلول های خون: با توجه به وجود آنتی بادی ها، گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها توسط خودشان تخریب شدند. اکثر آنمی کم خونی مثبت است، آنتی بادی های ضد التهاب اغلب LgG است و هموگلوبین نیز کاهش می یابد. گلبول های سفید معمولا granulocytes یا لنفوسیت ها هستند. ترومبوسیتوپنی، زمان بقا کوتاه، پلاکتها به دلیل سطح آنتی بادی پلاکتی LgG و باعث نابودی آنها می شود.
آسیب قلبی: حدود 1/4 بیمار مبتلا به پریکاردیت هستند. موارد خفیف می تواند بدون علامت باشد. بدیهی است که درد در ناحیه preordial، تنگی قفسه سینه و صدای اصطکاکی پریکاردی موقت وجود دارد که ممکن است از لحاظ بالینی نباشد. کارتوگرافی یا B-ultrasonography و اشعه ایکس نیاز به بررسی معمول را برای نشان دادن عفونت پریکارد دارد. 34.15٪ از بیماران مبتلا به افیوژن پریکارد در SLE در بیمارستان ما یافت می شود.
سپس چگونگی مقابله با این مشکلات برای بیماران لوپوس مهم است. در حال حاضر در درمان غربی مؤثر نیست، تنها مصرف دارو میتواند علائم را از بین ببرد، اما نمیتواند آن را از ریشه درمان کند، پس باید درمان جایگزین دیگری برای بیماران لوپوس پیدا کرد، متخصصین پوست در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی یک درمان طبیعی سیستمیک بدون هیچ عارضه جانبی به بیماران. اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد آن کسب کنید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 

https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: